lodsim Startet 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2019 Motor starter fint og går stille helt til første skikkelige gasspådrag. Lyden minner om «fri eksos» så roer det seg igjen. Nesten som om «lyden stabiliserer seg ned igjen» Skjedde plutselig. Håper noen har noen tips til mulige årsaker. Sitér dette innlegget Link to post
vindmann Svart 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 Det er ikke turtallssperren som slår inn fordi f.eks. check engine-lampen lyser? Med turtallssperre på får turtallet en jojoeffekt på disse motorene når man forsøker å gi gass. Sitér dette innlegget Link to post
lodsim Svart 2.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 Hei. Takk for svar:) Jeg har ikke sett noe lys på lampen som indikerer problemet. Jeg fikk turtallet fint opp og videre når jeg fortsatte og ga gass. Virker nesten som om det er på et gitt turtall det skjer? Et sted mellom 2-3 knop og opp i plan. Vanskelig å forklare når man ikke er så kyndig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.