lutt Startet 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2019 Hei! Jeg har utstyr fra Reckmann ombord for el-hydraulisk trimjustering ombord i seilbåten, deriblant akterstag. Nå har det begynt å trøble litt etter seilingen i langhelgen som var (jeg var en av mange som forsøkte komme meg til Skagen). Prøvd å søke opp uten hell, men finnes det noen forhandler eller andre med kompetanse på dette til å se på det i indre Oslofjord? Kompetansen min på dette er særdeles lav, utover at jeg har dobbeltsjekket at det får strøm og at sikringene er fine, og tror jeg har hørt en gang at hydraulikk ikke er noe man skal tulle med uten å forstå det hele :). Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 Ville hørt med x-yachts på Nesset, tror dey finnes noen x-er med Reckmann utstyr ombord. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lutt Svart 2.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 God idè, takk! Hadde vært fint å ikke hatt 'bånnet' akterstag til Færdern... :) Sitér dette innlegget Link to post
lutt Svart 3.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2019 Fant igjen manualene for det hele i båten, og etter en halvtime via Google translate klarte jeg å løse det hele selv. Ble helt plutselig glad i reckmann vs andre ting jeg har vært borte i :) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 3.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2019 Bra det ordnet seg, da trenger jeg ikke se etter han med bananmast i lettvind på Færdern :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lutt Svart 4.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2019 Vi er i samme klasse, short via Tristein, så hadde vel vært lett for deg å få øye på :) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 4.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2019 15836? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lutt Svart 4.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2019 Yep! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 4.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2019 (redigert) Takk for sist, og du må gjerne legge deg utenpå meg når du kommer til Tønsberg :-) Redigert 4.Juni.2019 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.