Jump to content

Balder Quick 600. Tar ikke når dreggen skal strammes


Rekrutten

Recommended Posts

Hei. Har kjøpt en Uttern d77  med Balder Quick 600. Det følger ikke med bruksanvisning. Da jeg skulle legge meg på svai, kjørte jeg ut dreggen(må holde på knappen for at det skal skje, dvs. ikke automatisk). Etter litt virket det som den hadde nådd bunnen, og jeg ville stramme opp. Da dro den ikke tauet inn. Jeg måtte mate inn tauet manuelt. Det som virker rart er at den tar tauet etter noen minutter. Noen som har en ide om hvorfor og som har noen tips om hvordan man bruker vinsjen best? Takk for hjelpen!

Link to post
Share on other sites

@Lazyjack Jeg kan dessverre ikke se kabularet. Ligger "gjemt" under plattformen. Hadde ikke med verktøy. Når jeg forsøker å kjøre tauet opp, etter å ha sluppet det ut, går motoren, men jeg må dytte tauet inn i hullet i skroget for å få vinsjen til å begynne å trekke inn tauet.

 

@bestfar Takk for link. Har sett på den før. Står dessverre ikke så mye om hvordan vinsjen brukes .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...