Orca1990 Startet 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2019 Noen som har noen hint eller kjenner til noen som har litt info på Hunter 170? Har lett etter denne båten en stund. Ser etter bruktbåt Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2019 Tror ikke Hunter har noen forhandler lenger i Norge, men ble solgt en del av den båttypen du ser etter så blir vel å søke på finn.no? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
selhund Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Ville det være å sette urimelig høye krav til intelligens samt å vise hensyn til andre ? Om trådstarter hadde ledsaget sitt innlegg med et bilde av den båt han etterlyser informasjon om. Fremfor at 100 andre som er innen om tråden hans, hver i sær skal Google seg frem til hvilken båt han har i tankene. Jeg har ikke hørt om Hunter 18. Sjøl kjenner jeg til en seilbåt som benevnes Hunter 19. Sitér dette innlegget Link to post
Orca1990 Svart 14.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Jeg la med et bilde, men ser det ikke kom med her. Sikkert format som var feil. Bilder kommer. Ja, har googlet en del og den går som oftest under Hunter 170/Hunter 19 (Men den er 18 fot). Sitér dette innlegget Link to post
Orca1990 Svart 14.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Mouche - Ja, det var på finn.no jeg først ble oppmerksom på båten. Dens mindre søster Hunter 164 frekventerer ofte finn.no. Så er ikke fremmed for den modellen heller, men ser som sagt primært etter Hunter 170. Jeg 'overvåker' finn.no etter beste evne, men lurte på om det var noen bedre måte å besiktige en slik en :) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Som sagt tror jeg ikke det er noen forhandler lenger av båtene i Norge, Hunter, men mener å huske at de solgte en del båter til en seilforening på Østlandet uten at jeg i farten husker hvilken. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lars en Svart 29.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2021 Jeg har en jeg vurderer å selge. Fortsatt interessert ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.