Jump to content

Havne guide Østre Hvaler?


Sigurd

Recommended Posts

Jeg så i Havneforumet tidlig i sommer at havneguiden for Østre Hvaler var tilgjengelig i ny utgave. Mail ble sendt med ønske om ett eksemplar. Joda; bare å send penger og adresse og mappa skulle sendes. Siden ble det tyst, og ingen post. Etter ett par måneder sendte jeg en purre mail: like tyst, intet svar! Jeg sjekka i min bank; Alt i skjønneste orden, penger var sendt til riktig konto med rett navn. Nå nærmer det seg 3 måneder siden bestillingen ble foretatt.

Har noen andre tilsvarende erfaring med den havneguiden, eller er det bare meg som av en eller annen grunn er blitt rota bort i systemet. 222kr er ikke verdens undergang, men skulle gjerne hatt den mappa.

Ser ikke bort fra at det er ei naturlig forklaring på tystnaden og uteblivelsen. Kanskje noen av dere på are sia i nærheten av Skjebergkilen som vet noe.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...