Sigurd Startet 31.August.2005 Del på Facebook Startet 31.August.2005 Jeg så i Havneforumet tidlig i sommer at havneguiden for Østre Hvaler var tilgjengelig i ny utgave. Mail ble sendt med ønske om ett eksemplar. Joda; bare å send penger og adresse og mappa skulle sendes. Siden ble det tyst, og ingen post. Etter ett par måneder sendte jeg en purre mail: like tyst, intet svar! Jeg sjekka i min bank; Alt i skjønneste orden, penger var sendt til riktig konto med rett navn. Nå nærmer det seg 3 måneder siden bestillingen ble foretatt. Har noen andre tilsvarende erfaring med den havneguiden, eller er det bare meg som av en eller annen grunn er blitt rota bort i systemet. 222kr er ikke verdens undergang, men skulle gjerne hatt den mappa. Ser ikke bort fra at det er ei naturlig forklaring på tystnaden og uteblivelsen. Kanskje noen av dere på are sia i nærheten av Skjebergkilen som vet noe. Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 31.August.2005 Del på Facebook Svart 31.August.2005 Jeg kjøpte den på vårparten og fikk det jeg betalte for (faktisk ganske raskt). Heftet er veldig fint. Det er utgitt av Skjebergkilen Marinas Båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 31.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2005 Fant akkurat hjemmesidene til Skjebergkilen Marinas Båtforening. Prøver å maile dem direkte og håper på respons der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.