Tariq Startet 10.Juni.2019 Del på Facebook Startet 10.Juni.2019 Hei i fjor ble en bit av fenderlisten i baugen hvor halegatten satt revet av i ruskevær. Den var skrudd ned i fenderlisten med litt lengre skruer enn listene tykkelse, så den satt delvis forankret i sandwichen i skroget. Men denne løsningen er ikke god nok. Jeg ønsker å feste på omtrent samme måte, men jeg lurer på om noen har tips til hva jeg kan gjøre for å få det til å sitte bedre. Det jeg har tenkt på er å frese et litt dypere hull i sandwichen der skruene treffer, og så fylle det med epoxy med fortykningsmiddel (west 402 eller 404). Deretter lime fenderlist med epoxy, og skru fast halegatten ned i epoxybasen med lenger skruer enn sist. Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.Juni.2019 Del på Facebook Svart 10.Juni.2019 Det er vel slik man fikser vaklevorne rekkestøtter på Najad og HR så det bør vel gå for halegatt også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.