Jump to content

Draco 21 1986 med mercruiser 470 170hk, ferdig med restaurering

Mortenliereng

Recommended Posts

Endelig ferdig med interiør hos sadelmaker,motor mercruser 470 170hk,med ny preparater topp,ny eksos manifold, alt elektroniske ink fordeler,tot overhaling av drev,ny kalesje, ny starter,nytt kjøleskap,kartplotter ekkolodd com radio,ferskvann's dusj på badeplatform,cd radio med høyttaler ute og inne,nye batterier skilt start og forbruk,montert ny dynamo istedenfor gamel system,ny toalettet, srrvice på vannpumpe og varmeveksler+++++så nå gleder jeg meg?Bilde av motoren er tatt Før den store oppgraderingen,men reint og ryddig I værtfall,,,,,

20190417_143406.jpg

20190303_141936.jpg

20190417_143247.jpg

20190303_141811.jpg

20190419_143038.jpg

20190303_141936.jpg

20150707_072358.jpg

Kjøpte vel I utgangspunktet en båt som har ligget godt å vel halvveis under vann til tider,men med helt å fint skrog.pga sjøvann så var det ikke mye av det elektroniske som var noe å ta vare på,fulgte kabler mellom motor og eltavle slavisk,og til div annet utstyr og laget meg en godt detaljert tegning av det.dette gjorde jeg selv,og ble da også oppgradert med litt ekstra utstyr,vet mange ikke er enig om at jeg burde gjøre det,men bevare den gamle draco'n orginal.jeg  er vel ikke helt der så jeg satte inn kjøleskap der det gamle kokeapperatet og vasken hadde Vært, og noe navigasjon /ecolodd  .osv,jeg synes også at det er litt fint når ting er gjennomført så fikk frøkna til og sy gardiner og duker puter og sengetøy I samme båt stoff/faget,så den biten tok da hu,ellers ble interiør byttet til hvit skinn og det har sadelmaker rune Aas I gan gjort,ca 7500 kr for alt,da sydd med glidelås I alle puter så det kan tas av hvis behov.deler vedr motor og drev samt rep av det som tidligere nevnt er gjort på Ravns garage I båstad,tipper mange har  nok hørt om dem ,super gutter med kjempe greie på mercruiser  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...