Mortenliereng Startet 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2019 Endelig ferdig med interiør hos sadelmaker,motor mercruser 470 170hk,med ny preparater topp,ny eksos manifold, alt elektroniske ink fordeler,tot overhaling av drev,ny kalesje, ny starter,nytt kjøleskap,kartplotter ekkolodd com radio,ferskvann's dusj på badeplatform,cd radio med høyttaler ute og inne,nye batterier skilt start og forbruk,montert ny dynamo istedenfor gamel system,ny toalettet, srrvice på vannpumpe og varmeveksler+++++så nå gleder jeg meg?Bilde av motoren er tatt Før den store oppgraderingen,men reint og ryddig I værtfall,,,,, Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Blei snasent det der Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Godt jobba ?!!! ? Flott å se verdensledende norsk design bli tatt vare på ? Sitér dette innlegget Link to post
wpk Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Godt jobba og gratulerer med flott resultat! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Den ble veldig fin Ser at du harklart å holde den litt mer original enn min Men du har snytt oss for oppdateringer underveis da Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Mortenliereng Svart 12.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Hehe,ja Beklager det komodo.... Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Så ut som om den kom rett fra fabrikk. Nydelig. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mortenliereng Svart 12.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Takk takk,morsomt å høre ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Sikkert mange som har lyst til å høre litt om hvem du har brukt og sånn grovt hva det kommer på... Om du har lyst til å dele ? Dette inspirerer mange ? Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 12.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Helt klart diesel fan, det skal deles,jeg skal sette meg ned I kveld og summere og skrive litt,?? Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 13.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Kjøpte vel I utgangspunktet en båt som har ligget godt å vel halvveis under vann til tider,men med helt å fint skrog.pga sjøvann så var det ikke mye av det elektroniske som var noe å ta vare på,fulgte kabler mellom motor og eltavle slavisk,og til div annet utstyr og laget meg en godt detaljert tegning av det.dette gjorde jeg selv,og ble da også oppgradert med litt ekstra utstyr,vet mange ikke er enig om at jeg burde gjøre det,men bevare den gamle draco'n orginal.jeg er vel ikke helt der så jeg satte inn kjøleskap der det gamle kokeapperatet og vasken hadde Vært, og noe navigasjon /ecolodd .osv,jeg synes også at det er litt fint når ting er gjennomført så fikk frøkna til og sy gardiner og duker puter og sengetøy I samme båt stoff/faget,så den biten tok da hu,ellers ble interiør byttet til hvit skinn og det har sadelmaker rune Aas I gan gjort,ca 7500 kr for alt,da sydd med glidelås I alle puter så det kan tas av hvis behov.deler vedr motor og drev samt rep av det som tidligere nevnt er gjort på Ravns garage I båstad,tipper mange har nok hørt om dem ,super gutter med kjempe greie på mercruiser Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.