Too Much Startet 11.Juni.2019 Del på Facebook Startet 11.Juni.2019 (redigert) Jeg har 60m 8mm syrefast kjetting i baugen, Kjettingen er ikke like glatt som før og siste sesong måtte jeg hjelpe til med båtshaken. Pga en løsning med et lite og litt ukurant kjettingrom må kjettingen være glattest mulig. Syrevask hjalp noe(selv om jeg sikkert kunne ta en runde til) men det er nok ikke lenge før jeg må til med båtshaken for å kjettingen på plass. Tror elektropolering er løsningen, gule sider gir meg kun et treff i Vestby og de kunne ikke ta kjetting. Så hvis noe har tips blir jeg veldig glad Redigert 11.Juni.2019 av Too Much (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 11.Juni.2019 Del på Facebook Svart 11.Juni.2019 Det er verdt å forsøke Andrei Metalworks i Sande rett utenfor Drammen. 45547507 Han gjør det meste med metall. Bruk Engelsk. Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 12.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2019 Takk for tips, engelsk fungerte desverre ikke så bra, han la på etter 3 ord og svarer ikke når jeg prøver på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 12.Juni.2019 Del på Facebook Svart 12.Juni.2019 Ok, beklager det. Skal kontakte han og høre om han tar på seg slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.