Jump to content

Båtfrakt Rubbestadneset til Østfold. Fairline 37 targa

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Hei

Endelig fikk jeg anledning til å hente en båt igjen. Tusen takk for denne muligheten. Båten er en 37 Fairline Targa, forholdsvis lite brukt.

Men det måtte renses tanker før avreise.  Etter en prøvetur av nye eieren, ble det oppdaget forurensing i nye filtere.  Dermed blir det tanksjau.

Håper på en flott tur nedover kysten. M.Ais vil bli startet ved avreise . White Lady 

Endelig ble det Bobåt

Etter en del frem og tilbake, feilsøking ang dieselforurensing på tank, der det i første omgang så ut som tanken ble friskmeldt, ren og fin diesel som kom ut. Så ble det plutselig åpenbart en veldig forurenset diesel som kom ut av hevertslangen, når vi staket den ned i gjennom åpningen til tankmåler.  Jeg har aldri sett så skitten diesel før. Veldig glad vi oppdaget det før jeg dro nedover. Så nå skal tanken åpnes, rengjøres og tettes igjen. Lage nytt mannhull oppå. Så turen sørover er blitt utsatt. 

Grundig jobb av servicefolka her på Rubbestadneset.  Så nå får vi bare håpe på godt vær til neste uke

Redigert av Bjørn Løvjomås (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...