Komodo Startet 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2019 https://www.f-b.no/nyheter/tyveri-og-innbrudd/batliv/christian-etterlyser-tips-etter-at-noen-har-stjalet-baten-hans/s/5-59-1519471 Artikkelen er dessverre bak betalingsmur, men her er bilde av båten: – Jeg har vært i kontakt med politiet i dag, og skal på politistasjonen og anmelde forholdet i morgen, sier Torgauten Antonsen. Han forteller at båten hans, som ligger ved båthavna i Helleskilen ved Foten, må ha blitt stjålet i løpet av de siste fire dagene. Bare hatt båten i noen uker – Båten ble sist sett på plassen søndag ettermiddag, sier han. Torgauten Antonsen forteller at han bare har hatt båten i et par uker. – Det er ikke en splitter ny båt, men den er ny for meg, sier han. Båten er av typen Cougar R8 med en Yamaha 250 Vmax-påhengsmotor. – Fåtall i Norge – Det er en ganske spesiell båt, og uten at jeg vet det helt sikker tror jeg det bare finnes et fåtall av den i Norge, sier han. Nå utlover han altså dusør dersom han får tips som hjelper ham å finne båten. – Om noen vet noe, eller har sett noe, håper jeg de tar kontakt, sier han. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
-morten- Svart 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Trodde egentlig det var obligatorisk med sporing på dyre spessielle båter jeg! Trist at det ikke går an å ha ting i fred! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.