Jump to content

Varmgang i pakkboks. Sollux 24, yanmar 3qm30


Baborbar

Recommended Posts

Hei! 1183189298_Standard3_1560511085828.jpg.007cda83f8c6ce2adfe959d383b596e9.jpg

Pakkboksen blir varmere enn den skal( pil nr 3). Kan ikke holde handa på i mange sekundene. Hylsa er kald. Aksling får litt lunk fra pakkboksen. Jeg mistenker at det er presset i for mye fett. Hvordan kan jeg kvitte meg med evt for mye fett? Har prøvd å kjøre med "press-koppen" av uten at noe kommer i retur.

Er det en lufteskrue ved pil nr 1?

På forhånd takk for gode råd? 

 

Link to post
Share on other sites

Eneste mate å fjerne for mye fett  er vel å ta ut aksling og manuelt rengjøre hylserøret.

 

Prøv å løse en av slangeklemmene på gummislangen og se om det kommer vann der. I så fall er det I alle fall en viss sirkulasjon.

 

Tipper skruen er en lufteskrue ja.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Dette er å finne på Sagaforumet vedr. temperatur på pakkboks, så hva er varmt eller ikke....... :thumbsup:

 

Å grunnen til at jeg fant frem dette var at jeg sjøsatte i går etter slipping og skifting av pakkboks og slange mellom den og hylsen. Følte på hjemturen "noe høg varme", men uten å målt på noen måte, ikke snakk om at den kunne være opp i denne temperaturen som her vært nevnt?!

 

Og jepp, min nyinstallerte pakkboks er produsert av West Mekan !

 

20190615_120132.jpg

Redigert av Alfa Selina (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...