Atco61 Startet 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2019 Hei alle dere, veldig lenge siden jeg har postet her. Trenger en kjøleboks i båten. Kjøpte en sak som jeg trodde var grei på nett for en tusenlapp....NOT... viftedrevet og støya som en middels jetmotor...? Ser nå etter kompressordrevet, og fant hos Seatronic. Noen som har den og kan si noe om støynivå? Er den termostatstyrt? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Kompressor kjøleboks". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Jeg svarte på dette i en annen tråd nylig Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
SoBo Svart 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Har en 20 Liter Alpicool i turbilen. Kompressor teknologi, stillegående med termostat. Den jeg har kan også brukes som fryser. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Atco61 Svart 15.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2019 (redigert) Tusen takk HiWard og SoBo for flotte svar, da blir det nok en 40L på meg og ? Redigert 15.Juni.2019 av Atco61 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.