arntos Startet 17.Juni.2019 Del på Facebook Startet 17.Juni.2019 Etter selger sin uttalelse, er yamaha motoren fra 93 i godt hold og det er utført sjekk og smøring hvert år hos en seevicemann. Er dette en motor som normalt holder seg godt, dog 26 år gammel? Trenger noe som fungerer uten de store problemene. Sitér dette innlegget Link to post
J-R Svart 17.Juni.2019 Del på Facebook Svart 17.Juni.2019 Jeg har en 40 hk 92 mod Mariner(som er identisk) 2 syl, 2-takt. Denne har vært meget bra uten noe trøbbel i mitt eie Største problemet på så gamle motorer er vel tæring så om den har vært godt vedlikeholdt kan den fortsatt ha mange gode år igjen Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 17.Juni.2019 Del på Facebook Svart 17.Juni.2019 Er dette den 2-sylindret og 3-sylindret Yamaha 40HK 2-takten? Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
dieselfan Svart 17.Juni.2019 Del på Facebook Svart 17.Juni.2019 Over 80% av alle registrerte påhenger verkstedsaker hos 3 verksteder på sørlandet var relatert til urenheter i bensinen.... Motoren du vurderer er en av de beste som er laget. Om den skal vare i mange år bestemmes da grovt sett 80% av om du gidder å holde drivstoffsystemet reint... Og 20% av Yamaha. Ca 15 skruer som med årene setter seg og skaper problemer når du må skru... Jeg liker å ta en sjau på vinteren, noen skruer brekker, de borrer jeg ut og bytter. Setter alle skruer inn med vannfast fett og de kan skrues ut om 20 år... Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 17.Juni.2019 Del på Facebook Svart 17.Juni.2019 Til deg og alle andre som poster; Oppgi HELE motorkoden ? Om den ikke sier deg så mye så kan jeg garantere at motorkoden er bortimot nødvendig for flertallet av de som hjelper til. Motorkoden på Yamaha viser om det er elstart eller manuell, autolube eller 1:100, 2 eller 3 sylindre, automatchoke eller manuell, kort eller lang stamme ++++ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.