jorgstorm Startet 20.Juni.2019 Del på Facebook Startet 20.Juni.2019 Hei, jeg har bestilt en Suzuki df9.9bs, og lurer på hva som må til for å stille den opp til 15 og eventuelt 20 hk ytelse? Jeg vet at til 15 må restrictor byttes, og til 20 har jeg hørt at man må skifte ecu og propell? Er det noen som har gjort dette selv og ka sende noen lenker til deler jeg trenger for å få dette til? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Juni.2019 Del på Facebook Svart 21.Juni.2019 Jeg kjøpte en ny Suzuki 9,9 nå i vinter. Fikk beskjed av forhandler om at alt som skal til på denne motoren er å fjerne en restriksjon i innsuget samt skifte propell. De avviste at det skulle være nødvendig å tukle med hjernen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Luco Svart 22.Juni.2019 Del på Facebook Svart 22.Juni.2019 9.9 har en rund plate med små hull. Borres den opp til 16mm hull har du 15 hk. Bytter du den ut med et gitter blir det 20 hk. Dvs du mangler 200 rpm for å få original 20 hk men da må du ha ny hjerne til 5 lapper. Den spretter fort opp i turtalls sperre så du må ha ny propell. 300 for gitter og ca 1100 for propellen. Her er 20 hk gitter satt på, og 9.9 er den plata med hull.. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 29.Juni.2022 Del på Facebook Svart 29.Juni.2022 Jeg har denne motoren og tok i går vekk restriktoren for å teste. Motoren ble naturlig nok vesentlig sprekere. Litt for sprek for sønnen….. Jeg kunne tenkt meg en enklere/raskere måte å endre effekten på. Når jeg kjører og barna henger bak i en tube trenges litt mer krefter, mens når barna kjører er 9,9hk nok. Har noen løst dette på noen måte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.