Fusebox Startet 24.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2019 Vi har en Cobra HH600 håndholdt VHF som flere har anbefalt. Vi opplever at denne er svært svak i lyden, selv på fullt volum. Til sammenligning har vi også en Standard Horizon HX751, som oppleves som både sterk og god i lyden. Snakket nettopp med Flak (importør) og de har ikke noen umiddelbar forklaring på dette, men har levert denne radioen i store mengder uten nevneveridge problemer. Er det noen som har denne radioen i området Asker, Sandvika, Røyken, Drammen som jeg kunne besøkt og sammenlignet lydnivå med ? "Snakkes" :-) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 26.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Bump! Ingen som har en slik radio og kan hjelpe med en praktisk test/sammenligning ? Skulle veldig gjerne testet før jeg reklamerer for andre gang. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Avklart. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Hva ble konklusjonen? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Jannmar Svart 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Ja, hva ble konklusjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 1.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Avhendet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.