maki86 Startet 24.Juni.2019 Del på Facebook Startet 24.Juni.2019 Hei. Jeg har en gamml maxi med spinnakebom som jeg ønsker å bruke for å spre genoan. Sliter med å få av lokket på den ene siden for å bytte til «nebb». Er det noen som kjenner til denne typen bom? Og eventuelt om hvor man kan kjøpe riktig «nebb». Er det eventuelt noe annet som kan festes på denne typen bom? Eller mangler den en side? Tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 25.Juni.2019 Del på Facebook Svart 25.Juni.2019 Om du skal konvertere den fra spinnaker til spribom så gjør det vel ikke noe om du sager av 5 cm. Du skriver ikke noe om dimensjon så da er det vanskelig å si om det finnes riktig endestykke å få tak i. Den ser forøvrig også litt bøyd ut så kanskje du skal vurdere en ny teleskopisk stake. Sitér dette innlegget Link to post
maki86 Svart 25.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2019 Nei det er ikke noe problem å sage av noen cm. Men jeg skjønner ikke helt hvilket lokk som sitter der pr nå. Eller om det bare er en slags beskyttelse. Har ikke målt opp dimensjonene enda. Men jeg hadde håpet noen dro kjennsel på denne typen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.