Lundiss Startet 25.Juni.2019 Del på Facebook Startet 25.Juni.2019 Heisann, ser at det ikke er like tett under vindusramme som det en gang var.. Dette er altså imellom vindusramme og ‘båten’. Hva er det som holder tett? Veit jo om det mest vanlige, men tenkte kanskje noen her hadde noen formeninger? Er en fordel at stoffet er så blankt/hvitt som mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Thijn Smits Svart 25.Juni.2019 Del på Facebook Svart 25.Juni.2019 Jeg ville nok ha brukt tec-7 :) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Ser ut som du har noe transparent silikon på innsiden i nerkant av vinduslisten fra før, om det ikke er jeg som ser feil. Du bør satse på å tette på utsiden. Det er der det lekker. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Bruk aldri transparent silikon til noe som helst. Det er et håpløst griseri og ei plage fra det øyeblikket det er påført. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Bruk Tec7 og fug på utsiden av vinduet. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Cerberus skrev 37 minutter siden: Bruk aldri transparent silikon til noe som helst. Det er et håpløst griseri og ei plage fra det øyeblikket det er påført. Det kan jeg skrive under på. På 16fotern har noen klint dette over alt, blir gult og seigt, ser ikke ut. Finner stadig vekk nye steder jeg må fjerne, og ikke er det tatt på steder for å unngå vanninntrenging heller. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Multibond polymer fra Biltema har jeg god erfaring med. Greit å arbeide med og blir som fast gummi når det er herdet. Fås både transparent og i svart. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Ville prøvd et par runder med capt tolley før jeg gjorde noe mer drastisk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Ikke bruk Tec-7! Den inneholder alt for mye acryl og er ikke uv-bestandig. Bruk Rotabond 2000 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Geir Kallevik Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 Tec 7 har høy motstandsevne ovenfor UV Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Juni.2019 Del på Facebook Svart 26.Juni.2019 På Hulda har jeg brukt hvit Biltema Mulitbond Rapid. Holder vel rundt 5 år i slengen. Da skjærer jeg vekk litt, vasker med Aceton og legger på en ny streng. Produktet som varer evig er ikke funnet opp enda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.