Jump to content

CTEK landstrømanlegg, fins det reservedeler?

ksnes

Recommended Posts

Kjøpte et CTEK "plug and play" landstrømsanlegg for noen år siden. I vinter fikk jeg plutselig problem med det. Etter litt feilsøking ser det ut som det er en kortslutning i inntakskontakten. Kunne sikkert prøvd å koble om litt og fått til en løsning, men har mest lyst til å skaffe ny kontakt for å være på den sikre siden. Problemet er at det ser ut som dette er gått ut av produksjon og jeg finner ingenting av deler eller informasjon om hvor det kan være mulig å skaffe slikt. Er det noen som har en idè om hvor jeg kan få tak i deler?

Vi hadde en tilsvarende diskusjon her for en god stund tilbake hvor spørsmålet var hvorfor den små laderen i "Båtpakken til Ctek"  var tatt vekk. Var en "stor"til forbruk og en liten til topping av start.

Der var svaret fra Ctek i Sverige at båtfolket ville heller bruke sin gamle fra tidligere. Folk kjøpte heller en enkel lader fra de.

Dermed ble produsent og forhandlere sittende inne med et stort parti med 2 ladere som var veldig tung å selge.

De laget derfor en ny "båtpakke" uten den.

Så var markedet (vi)som bestemte.

Ok, her er svaret på ditt spørsmål som dessverre ikke hjelper deg. 

CTEK slutade att tillverka sin landströms-set för många år sedan. 
I dag kan man inte generellt räkna med att hitta reservdelar, tyvärr. 
Beklagar.

MVH

CTEK SUPPORT TEAM 

Redigert av Gudrun (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...