Quattro Startet 30.Juni.2019 Del på Facebook Startet 30.Juni.2019 (redigert) Vurderer nå ny motor, etter å ha hatt mye tull med nåværende motor og det ser ut til å fortsette. Tenker da 25-30hk aller helst 30hk det må være en kort stammet motor, skal stå på en GH 14 Deluxe. prisklasse til 8-9000,- (vet dette ikke er mye, men sånn er nå i allefall budsjettet) hva ville dere anbefalt av merker ? Yamaha må jeg på 80-tallet..andre merker så vil få nyere motor til samme pris. Yamaha 30hk 3syl. Som frister mest, ligger på en annen prisklasse og er kansje litt høyt prisa(?) hva ville dere gått for av motorer? Deres erfaringer ? Håper på positive svar da jeg er på utkikk og trenger noe forholdsvis kjapt :) Redigert 30.Juni.2019 av Quattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 30.Juni.2019 Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 Sett inn annonse på Tohatsu 25 hk 2T og se hva du kan få en for i stedet for å sitte å lese annonser hele dagen på motorer som er over budsjett. Denne motoren blir enkelt ca 32 hk og er etter min mening enda bedre enn yamaha 2T å skru på. Om 4T er utelukket så burde du skrive det i overskriften..... Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 30.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 Takk for tipset ! Tohatsu er driftsikre og pålitelige motorer ? Skjønt det er å frese større hull i pakning fra forgasser til innsug på Tohatsu 25hk slik at det blir 30hk (32hk)? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 30.Juni.2019 Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 Quattro - rett fra levra; det er min mening at det er mye større forskjell på motor-eiere enn det er på motorer..... Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 30.Juni.2019 Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 Jeg har en 2004 modell tohatsu 25 hk to-takt liggende. Ikke brukt den selv men startet å gikk fint i stativ i fjord. Om det er interesse send meg en PM Er på ferie nå de neste ukene Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Mort1 Svart 30.Juni.2019 Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 dieselfan skrev for 1 time siden: Quattro - rett fra levra; det er min mening at det er mye større forskjell på motor-eiere enn det er på motorer..... ?? Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 Prolimit skrev for 8 timer siden: Jeg har en 2004 modell tohatsu 25 hk to-takt liggende. Ikke brukt den selv men startet å gikk fint i stativ i fjord. Om det er interesse send meg en PM Er på ferie nå de neste ukene Sendt deg PM Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 1.Juli.2019 Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 Eg brukar ein 5hk Tohatsu frå nittitalet no. Den har fått minimalt med likehald opp gjennom åra. Startar lett og går som ei klokke. Har opplevd eldre Tohatsuar som enkle og driftssikre. Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 Noen som har erfaring med Suzuki 30hk 2-takt ? Usikker årsmodell men var en av di siste to takterene...noen dom vet ca årsmodell dette er da? Erfaring med disse? Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 Ingen med erfaringer ? Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 1.Juli.2019 Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 min fungerte helt topp er blant de 3 beste.yamaha honda suzuki . nesten så god som yamaha Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 alphaman skrev 1 time siden: min fungerte helt topp er blant de 3 beste.yamaha honda suzuki . nesten så god som yamaha Hva syns du Yamaha var bedre på ? Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 2.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2019 Kan få tak i en Yamaha 30hk 3syl autolube fra tidlig 90 tallet. Men mangler en coil. kan også få tak i en Suzuki 30hk to takt fra midten av 2000 tallet, denne har stått ubrukt i 3år hva hadde dere valgt ? Får begge til gode priser..vet begge går for å være pålitelige og gode motorer. Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 2.Juli.2019 Del på Facebook Svart 2.Juli.2019 Hvis Suzukien starter og går hadde jeg valgt den... Ser ikke noen god grunn for å velge noe som er omtrent 10 år eldre og mangler deler. Hadde en Suzuki DT30 fra midten av 90-tallet, var fornøyd med den. Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 2.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2019 (redigert) Det ble Suzuki, denne blir hentet og montert i morgen, håper dette blir en bra og stabil motor med lite tull! er disse suzukiene like 20hk,25hk og 30hk ? Skjønt det bare er forskjell på forgasser ? (Er den svarte utgaven) Redigert 2.Juli.2019 av Quattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.