Jump to content

Anbefaling av motor 25-30hk, prisklasse til 8-9000

Quattro

Recommended Posts

Vurderer nå ny motor, etter å ha hatt mye tull med nåværende motor og det ser ut til å fortsette. Tenker da 25-30hk aller helst 30hk

det må være en kort stammet motor, skal stå på en GH 14 Deluxe.

prisklasse til 8-9000,- (vet dette ikke er mye, men sånn er nå i allefall budsjettet)

hva ville dere anbefalt av merker ? 

Yamaha må jeg på 80-tallet..andre merker så vil få nyere motor til samme pris.

Yamaha 30hk 3syl. Som frister mest, ligger på en annen prisklasse og er kansje litt høyt prisa(?) 

hva ville dere gått for av motorer? Deres erfaringer ? 

Håper på positive svar da jeg er på utkikk og trenger noe forholdsvis kjapt :)

Redigert av Quattro (see edit history)

Sett inn annonse på Tohatsu 25 hk 2T og se hva du kan få en for i stedet for å sitte å lese annonser hele dagen på motorer som er over budsjett.

Denne motoren blir enkelt ca 32 hk og er etter min mening enda bedre enn yamaha 2T å skru på.

Om 4T er utelukket så burde du skrive det i overskriften.....

Kan få tak i en Yamaha 30hk 3syl autolube fra tidlig 90 tallet. Men mangler en coil.

kan også få tak i en Suzuki 30hk to takt fra midten av 2000 tallet, denne har stått ubrukt i 3år

hva hadde dere valgt ? Får begge til gode priser..vet begge går for å være pålitelige og gode motorer. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...