Kaptein Startet 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2019 Hei, har en Pioner 14 active. Ønsker å få et utak til usb og slik på styrkonsollen. Hva trenger jeg for å få til dette, og hvordan koble til strømmen, tenker å kjøpe et utak på biltema eller noe slik, men må jeg trekke en kabel fra batteriet eller noe slik? Hvilke deler trenger jeg, og hvordan kobler jeg dette opp? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Du vil trenge følgende Ledning Kabelsko Sikringsholder USB kontakt Kobles til batteriet, hvor du setter sikringen inn på pluss siden Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Kaptein skrev 35 minutter siden: Hei, har en Pioner 14 active. Ønsker å få et utak til usb ... må jeg trekke en kabel fra batteriet eller noe slik? Et eller annet sted så må du jo hente pluss og minus da. Om du kobler deg rett på batteriet eller et annet sted blir jo en vurdering. Kanskje du har et bryterpanel du kan hente strøm fra? Husk uansett sikring, den skal være så nærme strømkilden som mulig. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kaptein Svart 3.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 Geir Kallevik skrev for 18 timer siden: Du vil trenge følgende Ledning Kabelsko Sikringsholder USB kontakt Kobles til batteriet, hvor du setter sikringen inn på pluss siden Skal på biltema nå, skal jeg kjøpe dette eller trenger jeg noe mer? Sitér dette innlegget Link to post
svolp Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 Kaptein skrev 10 minutter siden: Skal på biltema nå, skal jeg kjøpe dette eller trenger jeg noe mer? Et relè er jo også fordelaktig så strømmen blir slått av når tenningen er av. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 Jeg ville ikke montert inn et relé. Koble pluss inn etter hovedbryter på pluss. USB kontakten har en diode som vil trekke strøm hele tiden den er tilkoblet. Om du ikke har en hovedbryter ville jeg montert inn en Vippebryter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.