Jangul Startet 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2019 Skal hente en Yamarin 76 Dc i Gressvik område neste uke og kjøre mot Oslo, og leser mye her om forholdene rundt Strømtangen som jeg må rundt.Er det anbefalt å kjøre lenger ut før jeg snur nesa nordover eller er det bare å runde med en gang? Har aldri vært i området med båt,men nå får jeg sjansen å gleder meg masse:) skjønner jo at det kommer ann på vindstyrke og rettning,men når blir det for uforsvarlig å legge ut der? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Stort sett greit å gå rundt men med den båten kan du også gå innenfor, gjennom Strømsund. Da unngår du runding av Strømtangen. Blåser det over ca 10 m/s sør - sørvest ville jeg gått innenfor. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 2.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Leste om strømsund ja,så det skal jeg gjøre:) takk for svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.