Christopher 1983 Startet 4.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2019 Hei, Jeg har en Bayliner 2855 med Baugpropell. Problemet er at den ikke fungerer som den skal, den får strøm, men fungerer bare i 1-2 sek. Etter dette så skjer det ingen ting når jeg tar spaken til høyre eller venstre. Hva kan være galt her? Har fulle batterier og godt med 12 volt til Baugpropellen. Hvis jeg forsøker mange nok ganger så fungerer den plutselige ikke i det hele tatt. Setter pris på litt tips Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2019 Vet ikke hvilken type eller modell du har, eller hvordan el.opplegget ser ut. Mulig el.motoren trenger omsorg. Vet heller ikke hvor gammel, eller hvor mye motoren er kjørt. Mangelfulle telepatiske evner. Sjekket spenning over koblingspunktene når motoren går? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 4.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2019 Bilder ar alltid tingen, så er det lettere å gi bedre svar. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Ruby Svart 4.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2019 Har du eget batteri nær thrusteren? Hvis ikke, har du tilstrekkelig ledningstverrsnitt på kabler mellom batteri og thruster? Hadde nemlig samme problem på vår forrige båt. Bayliner 2858, og løsningen var å installere et eget batteri nær thrusteren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.