Jump to content

Scand classic 25, vann i gulvet under bordet i kabinen

Scandclassic

Recommended Posts

Hva spør du om her? Skal du fylle vann i gulvet er det en enkel sak, bruk bøtte og hell inn?? -men fra spøk til alvor jeg antar du mener at du har uønsket vann i båten?

Hvis du ikke har skroglekkasje, sjekk alle gjennomføringene i kabinen. Start under fremdekket, og sjekk systematisk. Du kan ha lekkasje fra innfestinger på dekket eller i taket på kabinen. Sjekk også gjennomgangene til vindusviskerne og til el i masta. Du kan også ha lekkasje rundt vinduer. En kilde kan også være vanntanken din foran i kabin. Sjekk gjerne vannsystemet ditt samtidig. Og sist men ikke minst toalettet.

Jeg holder på med samme båttypen, og jeg har revet ut alt i kabin. Hadde mange små lekkasjer, og til sammen var det vått. Stor jobb men blir tett til slutt!

lykke til?

Du har 3 muligheter her. Regnvann, saltvann eller vann fra vanntank ombord. Ta smak på det så utelukker du 1 eller 2 muligheter. Men uansett så bør du ta en skikkelig vask ned i kjølen. Der ser det ut som det er mye jordslag og muggsopp.

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...