Peter- Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 (edited) Har seriøst lige sat en ny Windex på min båd og nu er den ødelagt igen - hvad foregår der? Det er halen der er brækket af - det har jo ikke blæst meget på det sidste! Er det fuglene eller nogen der skyder dem af med en pistol ??? Fatter det ikke... Jeg støber en Windex i titanium nu! Edited July 8, 2019 by Peter- (see edit history) Quote Link to post
Framtia Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Fuglebesøk tenker jeg... Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bitteliten Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Ja. Sette på ny.... vår forsvant uten spor for noen uker siden. Ny ble montert Quote Link to post
Peter- Posted July 8, 2019 Author Share Posted July 8, 2019 Bitteliten skrev 2 minutter siden: Ja. Sette på ny.... vår forsvant uten spor for noen uker siden. Ny ble montert Haha tak for Pro-tip... forsvandt? Omg... Det jeg mente var... kan jeg undgå at det sker igen? Synes ikke det er sp spændende at kravle op i masten på en ældre båt med ældre tau... så må bruge en kran.. Mvh, Peter Quote Link to post
Guest Thostr Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Finnes windex med "pigg" på toppen for å forebygge fuglebesøk. Quote Link to post
Guest Thostr Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Søk etter 'bird spike'. Eks: https://www.davisinstruments.com/product/windex-15/ Quote Link to post
Barbaria Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Denne er solid! Quote Barbaria på tur - Blogg Link to post
Peter- Posted July 8, 2019 Author Share Posted July 8, 2019 Mange takk begge to :) Quote Link to post
alidal Posted August 10, 2021 Share Posted August 10, 2021 Noen som har testet denne for å forhindre besøk av uvedkommende kråker? https://www.watski.no/windex-birdspike-11pUu Hadde 2 kråker samtidig her en dag som kjørte karusell på windexen! Quote Link to post
Recommended Posts