Peter- Startet 8.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2019 (redigert) Har seriøst lige sat en ny Windex på min båd og nu er den ødelagt igen - hvad foregår der? Det er halen der er brækket af - det har jo ikke blæst meget på det sidste! Er det fuglene eller nogen der skyder dem af med en pistol ??? Fatter det ikke... Jeg støber en Windex i titanium nu! Redigert 8.Juli.2019 av Peter- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 8.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Fuglebesøk tenker jeg... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Peter- Svart 8.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Kan man gøre noget? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Ja. Sette på ny.... vår forsvant uten spor for noen uker siden. Ny ble montert Sitér dette innlegget Link to post
Peter- Svart 8.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Bitteliten skrev 2 minutter siden: Ja. Sette på ny.... vår forsvant uten spor for noen uker siden. Ny ble montert Haha tak for Pro-tip... forsvandt? Omg... Det jeg mente var... kan jeg undgå at det sker igen? Synes ikke det er sp spændende at kravle op i masten på en ældre båt med ældre tau... så må bruge en kran.. Mvh, Peter Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 8.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Finnes windex med "pigg" på toppen for å forebygge fuglebesøk. Sitér dette innlegget Link to post
Peter- Svart 8.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Link? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 8.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Søk etter 'bird spike'. Eks: https://www.davisinstruments.com/product/windex-15/ Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 8.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Denne er solid! Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Peter- Svart 8.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2019 Mange takk begge to :) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 10.August.2021 Link til dette innlegget Svart 10.August.2021 Noen som har testet denne for å forhindre besøk av uvedkommende kråker? https://www.watski.no/windex-birdspike-11pUu Hadde 2 kråker samtidig her en dag som kjørte karusell på windexen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.