Glød Startet 9.Juli.2019 Del på Facebook Startet 9.Juli.2019 Jeg har denne gamle livbåten jeg tenkte å pusse og male - lage nye luker ++. Står en gammel SAAB Diesel10HK innvendig som går godt - saltvannskjølt. Båten ble bygget om litt - pålagt en liten kjøl og innmontert motor, for endel år siden - ser veldig ok ut. Jeg har brukt den noen år som den er, men nå fortjener den litt oppussing. Jeg er møbelsnekker med eget verksted, men har liten erfaring med plast/glassfiber. At båten er robust er hevet over en hver tvil - tøff i sjø også - har vært i kuling med den langs trøndelagskysten uten bekymring. Båten har spesielt en ganske stygg skade som er grovt fylt igjen - tenkte å slipe ned og bygge opp med epoxy med fyllstoff - har god tilgang på det. Har noen her erfaring med sliping/pussing/maling - plastring - grunning , epoxy osv. på slike båter, så er jeg takknemlig for gode råd og tips til både produkt og framgangsmåte. Jeg har godt med slipeutstyr - sliperundeller osv. Bildet sier kanskje ikke så mye - kan legge inn flere/bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 9.Juli.2019 Del på Facebook Svart 9.Juli.2019 (redigert) Mange prosjekttråder her på forumet, denne er vel blandt de mest omfattende og best dokumenterte..., når du er gjennom hele denne, er du klar for det meste av det du skal til med: Redigert 9.Juli.2019 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OWL Svart 12.Juni.2021 Del på Facebook Svart 12.Juni.2021 Til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Juni.2021 Del på Facebook Svart 12.Juni.2021 Du får også mye info her. @Knudehar lang fartstid som proff. plastsnekker. Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 12.Juni.2021 Del på Facebook Svart 12.Juni.2021 Kan anbefale lakk og produkter herfra: https://www.dycas.no/ Har selv lakkert båt (med RULLE perfekt resultat ) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.