Jump to content

HB21 - Hortensnekka


Anabelle

Recommended Posts

  • 3 uker senere...

Kunne være interessert i å sett noen bilder av diverse innredningsløsninger for disse båtene.

De ble visst levert med mye forskjellig innmat.

 

Dersom noen også har tips om man kan få kjøpt innredning - ny eller brukt, så er det også interessant.

 

Har noen erfaring i hvordan disse båtene går i sjøen?

 

Anabelle.

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites

Kunne være interessert i å sett noen bilder av diverse innredningsløsninger for disse båtene. De ble visst levert med mye forskjellig innmat.

Når det gjelder innredningsløsninger, kan jeg tipse om slik jeg gjør det: Sjekk alle annonsestedene hvor det er lagt ut båter til salgs. Veldig ofte er det med bilder som viser innredninger. Jeg har gjort dette i hele vinter ifbm Sjømann og har samlet på meg ei tykk mappe av ulike Sjømenn som har vært aventert. En smart ting er å først sjekke alt som ligger hos Finn.no. Når du så har sett over alt, lager du deg en søkeagent som varsler deg neste gang det kommer ei HB21 snekke inn. Da kan du bare lene deg tilbake og vente på at neste HB21 blir aventert. Har du flaks, er det med fine innredningsbilder også. :cheers:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...