joelle Startet 5.September.2005 Del på Facebook Startet 5.September.2005 Har planer om att skifte ut skotskena på dekk på min båt men trenger hjelp når det kommer til hva det heter på engelsk. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 5.September.2005 Del på Facebook Svart 5.September.2005 (redigert) Genoa-track. Men åffer det? Har ikke du sånn fancy Rutgersonskinne som kan justeres med belastning? Ved ettertanke. Var det storseilskinna du mente? Main sheet track. Redigert 5.September.2005 av Krapyl (see edit history) Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Stein-Erik Svart 5.September.2005 Del på Facebook Svart 5.September.2005 Hei Ut fra tidligere diskusjon regner jeg med det er løygang til storseilet du tenker på - den jeg har på taket på min B32 som du ikke har på din B30 (hihi....) Det heter Main Sheet Track System i Rutgerson sin katalog! SE Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 5.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2005 Nei på min båt så har du kun to bøyler som sitter med sirka en meters mellom rom, og som det siden er ett block i hver bøyle. Det eneste du oppnår når du går på skarp kryss er att du trekker bomen ned på sprayhood. Har ett prosjekt att sette på en riktig skinne i vinter, og tenkte kikke litt på priser i england og USA. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 5.September.2005 Del på Facebook Svart 5.September.2005 Skulle ikke forundre meg om Rutgerson i Marstrand trekker et fix ferdig system opp av hatten hvis du ringer dem. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
OT-flyktning Svart 5.September.2005 Del på Facebook Svart 5.September.2005 'Traveller' mener jeg det heter - løygangen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.