Lars H. Startet 15.Juli.2019 Del på Facebook Startet 15.Juli.2019 Jeg har nettopp kjøpt oeSENC kart til OpenCPN og ved epost fått bekreftet ordren og betalingen. Men hvor finner jeg kartene slik at jeg kan laste de ned til PC'n? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger jo Svart 15.Juli.2019 Del på Facebook Svart 15.Juli.2019 (redigert) veiledning her. https://opencpn.no/dokumenter/ Linker her. OpenCPN is Free Open Source Chartplotter and Marine GPS Navigation Software, get it at https://opencpn.org . Digital oeSENC charts of Denmark are only 23 € » Digital oeSENC charts of Norway are only 21 € » Digital oeSENC charts of Sweden are only 49,72 € » » OpenCPN for Android is not expensive, only a small one-time fee of 9 €. Get it at Google Play » and Free oeSENC Plugin for OpenCPN Redigert 15.Juli.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Lars H. Svart 15.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2019 (redigert) OK, jeg har jo allerede OpenCPN kjørende, og jeg har nå kjøpt og betalt oeSENC for Sverige og fått bekreftet betalingen. Men hvor finner jeg kartene jeg kan laste ned hos oeSENC? Lagt til. Fant en video om hvordan gjøre dette, er nå igang med nedlasting osv . . . . . Men dette tar tid! Redigert 15.Juli.2019 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arne Henriksen Svart 16.Juli.2019 Del på Facebook Svart 16.Juli.2019 Når du kjøper de norske kartene får du ihvertfall en link på mail når de er ferdige til nedlasting? Ellers er det vel støtte for å laste dem ned inne i plugin'en nå, som skjermdumpen viser. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.