Joerg Becker Svart 17.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2019 Dieselfan. Heeelt enig med deg i alle tekniske poeng (*). Særlig også når det angår å belyse alle muligheter som kan skje slik at også "siste landkrabba med båt" skjønner alvoret. Jørg --------------------------------------- * men med blikk på egne opplevelser som klar viser minkende mekanisk kunnskap (og lyst på mekking): Personlig tviler jeg på at det ha blitt flere som tar ut impellere for kontroll og rensing ...hvert år... og det gjelder både før og etter sesongen. Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Peter- Svart 17.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2019 (redigert) Ja puha det var en trist oplevelse... jeg fik selv lidt vand ind i båden for nogle uger siden med familien ombord... og selvom det viste sig at være ferskvand og ikke det store problem så var faktoren med familien utroligt stor med 2 små ble-børn og en gravid kone.. Det du beskriver der kan jeg godt forstå du aldrig glemmer.. puha er glad for at jeg har en sejlbåd.. Mvh, Peter PS: Giver den noget vaseline da jeg ikke kan anskaffe mig glycerine.. og godt tip med at give den lidt i høsten også... Redigert 17.Juli.2019 av Peter- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arosnes Svart 17.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2019 Flytende glyserin får man på apoteket, burde funke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.