none Startet 17.Juli.2019 Del på Facebook Startet 17.Juli.2019 (redigert) Jeg har en FM-motor 8-12 HK. Jeg får vann på den ene tennpluggen. Er det topp-pakningen som er gått? Forgasseren ‘gulper vann’ . Kan flotøren i forgasseren sitte fast? Rustne skruer gjør at jeg kvier meg for å åpne den... Redigert 17.Juli.2019 av none (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 17.Juli.2019 Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 defekt manifoil eller topp kan også være topp pakning Sitér dette innlegget Link to post
Einar Kjærstad Svart 17.Juli.2019 Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 Huffda, akkurat som på min FM L5. Manifoild var tæret i stykker.. Sitér dette innlegget Link to post
none Svart 17.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 Jeg håper egentlig at det er manifold’en og ikke topp-pakningen. Manifold drar ikke sååå mye arbeid med seg - bare penge og tid....uff, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.