MadsB Startet 17.Juli.2019 Del på Facebook Startet 17.Juli.2019 Har gått til anskaffelse av en 87 mod Nidelv 18 som nå skal få fortsette sin tid videre på Mjøsa. Denne har en bred sort stripe under fenderlist, som begynner å bli slitt og trenger en oppfriskning. Ved en lett rubbing så blir stripa svart og blank igjen, men den er som sagt gammel og slitt flere steder, og jeg vil at dette skal se bra ut i tiden fremover også. Har brukt bengalakk til alt mulig av bil prosjekter opp igjennom tiden til alt fra understellsdeler, braketter, fester og lignende med godt hell og fint resultat, men jeg er usikker på hvordan det virker inn mtp på den maritime delen på gelcoat/glassfiber. Jeg har ikke mulighet til å få dette lakkert med sprøyte dessverre, så muligheten for rulle eller lignende må være ett alternativ. Planen er å slipe ned/matte ned nåværende stripe og gjøre den klar for oppfriskning, men ønsker tilbakemeldinger om hva folk har brukt til slikt og hvor holdbart det har vært. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.