VilHaBaat Startet 18.Juli.2019 Del på Facebook Startet 18.Juli.2019 Hei, Noen som vet hvor man kan få tak i lanterne som er montert i baugen horisontalt. Glasset er smeltet :-/ Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Seatronic LED lanterne Samme hos Maritim En mindre lanterne hos Maritim Et utvalg fra Ebay Sitér dette innlegget Link to post
VilHaBaat Svart 18.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Kommer kanskje ikke tydelig frem på bildet, det er hvit lanterne det er snakk om. Ser at tittelen er endret, tror ikke den er nedfelt. Har sett de den du lenker til hos Maritim, men den var etter det jeg kunne se kun rød/grønn? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 26 minutes ago, VilHaBaat said: Kommer kanskje ikke tydelig frem på bildet, det er hvit lanterne det er snakk om. Ser at tittelen er endret, tror ikke den er nedfelt. Har sett de den du lenker til hos Maritim, men den var etter det jeg kunne se kun rød/grønn? Har du en rundtlysende lanterne ett eller annet sted lenger bak på båten? I så fall burde det ikke være noe problem om du bytter til rød-grønn foran, om jeg forstår regel 23, C, i og ii korrekt . Eller husker jeg helt feil nå? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
VilHaBaat Svart 18.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Nei, har ikke det. Rød/grønn under fenderlist, hvit i baugen. Har lett en del men finner ikke noe som ligner... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 VilHaBaat skrev for 3 timer siden: Ser at tittelen er endret, tror ikke den er nedfelt. Jeg mente nedfelt med hensyn på kabelen. Antar den går ned under lanternen. Skal slette det så det ikke skaper misforståelse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.