Popeye70 Startet 18.Juli.2019 Del på Facebook Startet 18.Juli.2019 (redigert) I kjøleboksen vår er det to U-formede plastfester (ett på hver side) hvor det har ligget en tynn stang. Stangen er kanskje 1.2-1.5 cm tykk. På denne stangen igjen har den ene siden av «grønnsaksboksen» hengt. Nå har det ene festet røket, så jeg lurer på hvor man evt. kan få tak i et nytt slikt: Det enkleste er kanskje å bare lage to treklosser i passende fasong og treverk, og lime disse på i stedet for originalene, men er det mulig å få tak i originalfester så ... Noen forslag? Redigert 18.Juli.2019 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Hvilke diameter er det på stangen? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
X10an Svart 19.Juli.2019 Del på Facebook Svart 19.Juli.2019 En slik tegnes raskt i Inventor, og 3D printes uten problemer. Det blir så godt som originalt.. Sitér dette innlegget Link to post
aleksbe Svart 19.Juli.2019 Del på Facebook Svart 19.Juli.2019 Jula, Clas ohlson, Biltema etc har noko liknande som heiter garderobestang holder/rørholder. Mulig du finn noko som kan passe der? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 19.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2019 16 hours ago, Grand Banks jr said: Hvilke diameter er det på stangen? Jeg har ikke målt nøyaktig, men tipper 1.2 - 1.5 cm. Skal få sjekket ut dette. Mistenker at jeg ender med to treklosser i et dertil egnet treslag. Det tar ikke lange tiden å spikke til noe sånt... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.