Mrrogne Startet 21.Juli.2019 Del på Facebook Startet 21.Juli.2019 Hei, har en Askeladden beetle med 1,7 tdi mercruiser Har kobla på turbotrykksmåler og får 1,4 bar på full gass, men eg får ikkje meir en 3800 rpm og 23 knop ? Lurer på om der er nokke med diesel tilførselen, har bytta alle filter, men nokken som veit om det er en sil i tanken? Som kan ha tetta seg? Eg har ikkje den elektriske stenge ventilen, der er en manuell men den er ikkje tetta seg, hadde den av igår og sjekka Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 21.Juli.2019 Del på Facebook Svart 21.Juli.2019 Var ingen sil i diesel tanken på Beetle vi hadde. Kjøpt i 2004. 23 knop er bortimot maks fart slik jeg husker det. Hva skal max turtall være? skal ikke mye groe til heller da motoren opplevdes som litt akkurat spesielt om en hadde litt opp pakking eller folk i båten. Ha en fin sommer, mange gode minner fra flotte turer med Beetle båten? Den lengste turen var Bergen til Florø TR i strålende sommer vær, noe som forøvrig er helt avgjørende for at en slik tur skal være trygg og sikker. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Mrrogne Svart 21.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2019 Okay, min er 2005 mod, klarte 28 knop med den i fjord, så noe har skjedd ila vinteren ? turtallet ska vell ligge nært 4400 på maks meina eg Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 21.Juli.2019 Del på Facebook Svart 21.Juli.2019 1,7 motoren er marginal for denne båten. Ville startet med å sjekke båten for groe, ig evt ta en runde med børste. Det kan utrolig nok gjøre slike utslag. Sitér dette innlegget Link to post
Mrrogne Svart 21.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2019 Har nett bunnsmørt den, hatt den oppe en gang etter det for å skifte eksos belg var ingen groe da, men misstenker dysene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.