Ravis Startet 21.Juli.2019 Del på Facebook Startet 21.Juli.2019 I dag kuttet motoren ved pådrag. Turtallet passerte 5000 og da kuttet den. Alt elektrisk var dødt. Ikke liv i kartplotter, tenning, tilt eller flaps. Motorens egen knapp for tilt virket. Det viste seg å være en sikring i en boks på en ledning rett ved batteripolen. Heldigvis var det en reservesikring der. Greit å vite, jeg drev rundt i 20 minutter før svigerfar redda meg Kommentar fra moderator: Fint om du kan legge inn båt og motortype i tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Juli.2019 Del på Facebook Svart 21.Juli.2019 Fint du fikk ordnet det og at svigerforeldre er som regel mye bedre enn sitt rykte. Nå gjelder det bare å få tak i en lik sikring i reserve Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Jepp, ny sikring kjøpes inn i dag. Fyller på med en del 10, 15 og 30A sikringer også(fant en del på motoren). I boksen der var det bare en eksta 90A sikring. Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Båt: Askeladden C61, 2018 Motor: Suzuki DF150, 2018 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.Juli.2019 Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Trodde man skulle slippe sånt tull på nytt jeg!! har skifta hovedstrømsbryter to ganger på min! men den er 17år da.. fikk stopp i helga med sikkringsbrudd. Hvordan er strømopplegget på C61? Hvilken hovedstrømsbryter er det? ett eller to batterier? Må være enårsak til at sikkringen ryker Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ravis Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Bare et batteri og jeg kjenner ikke til strømopplegget. Hos meg skjedde det når jeg ga full gass Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.