Jump to content

Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike fittings?

riskyrasmussen

Recommended Posts

Biltema, Claes Olsson, osv. er selvsagt muligheter, men de har et sporadisk utvalg som er veldig langt fra komplett. Et sikrere kort er hydralikkforhandlere. Eksempler kan være Tess og Hydroscan. Men hvis du ikke oppgir hvilke gjenger det er i hver ende må du nesten kjøre rundt og spørre. Tropper du opp i disken på biltema blir du nok bare møtt av spørsmålstegn.

Komodo skrev 1 time siden:

Biltema, Claes Olsson, osv. er selvsagt muligheter, men de har et sporadisk utvalg som er veldig langt fra komplett. Et sikrere kort er hydralikkforhandlere. Eksempler kan være Tess og Hydroscan. Men hvis du ikke oppgir hvilke gjenger det er i hver ende må du nesten kjøre rundt og spørre. Tropper du opp i disken på biltema blir du nok bare møtt av spørsmålstegn.

Har forsket meg frem til har JIC-gjenger inn på pumpen. Ut i mot slangen er det nærmeste jeg har funnet de gjengene som er på klemmsiden på en rørunion i messing. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...