riskyrasmussen Startet 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2019 Disse står på en trimpumpe fra 2003/2004. Er en overgang fra de koblingene som er på slangene og inn til pumpa. Bravo 2. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Det er mulig at Tess har slike. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Clas Ohlson har mye forskjellig. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Komodo Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Er det overgangen du trenger? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
riskyrasmussen Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Komodo skrev for 2 timer siden: Er det overgangen du trenger? Bare overgangen ja ? Har fått laget en hjemmemekkløsning, så det er tett. Men hvor mande 10-talls bar det holder er jeg usikker på. Kjører jeg med drevet helt nedtiltet er det vel ingen "fare" ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Biltema har mye forskjellig som kan passe. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Biltema, Claes Olsson, osv. er selvsagt muligheter, men de har et sporadisk utvalg som er veldig langt fra komplett. Et sikrere kort er hydralikkforhandlere. Eksempler kan være Tess og Hydroscan. Men hvis du ikke oppgir hvilke gjenger det er i hver ende må du nesten kjøre rundt og spørre. Tropper du opp i disken på biltema blir du nok bare møtt av spørsmålstegn. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
riskyrasmussen Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Komodo skrev 1 time siden: Biltema, Claes Olsson, osv. er selvsagt muligheter, men de har et sporadisk utvalg som er veldig langt fra komplett. Et sikrere kort er hydralikkforhandlere. Eksempler kan være Tess og Hydroscan. Men hvis du ikke oppgir hvilke gjenger det er i hver ende må du nesten kjøre rundt og spørre. Tropper du opp i disken på biltema blir du nok bare møtt av spørsmålstegn. Har forsket meg frem til har JIC-gjenger inn på pumpen. Ut i mot slangen er det nærmeste jeg har funnet de gjengene som er på klemmsiden på en rørunion i messing. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.