omhI Startet 23.Juli.2019 Del på Facebook Startet 23.Juli.2019 Noen som vet ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Juli.2019 Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Nei, du nå nok til Sæbø Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 ok ikke lange veien dit da heldigvis. Takk Eureka. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 23.Juli.2019 Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Bensin på Urke også. 10 min spasertur frå hamna, så bør ikkje vere altfor store mengder i så fall? Sitér dette innlegget Link to post
OBEM Svart 23.Juli.2019 Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Nei, hverken bensin eller diesel. Du kan få kjøpt bensin på kanner(hvis du har) på bensinstasjonen på Sæbø. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Juli.2019 Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Ahh, Glemte at Urke finnes ? har ikke peiling på om de selger bensin der, men jeg stiller meg gjerne opp og heier på den som klarer å spasere ut dit på 10 min. Men bygdefolket på Øye er så ok at om du stiller deg ved veien med ei tom bensinkanne, så får du haik til ferga/ urke. Appropos Sæbø, er det fortsatte sommeråpent bakeri der? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 24.Juli.2019 Del på Facebook Svart 24.Juli.2019 10 minutt å gå frå gjestehavna på Urke til bensinstasjonen. Ellers er Urke verdt eit besøk. Kaihuset der er bygd om til Noregs flotteste uteservering. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 24.Juli.2019 Del på Facebook Svart 24.Juli.2019 Eureka skrev for 8 timer siden: Appropos Sæbø, er det fortsatte sommeråpent bakeri der? Var åpent i forrige uke ihvertfall...er vel høysesong no Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
nie Svart 24.Juli.2019 Del på Facebook Svart 24.Juli.2019 Eureka skrev for 8 timer siden: Appropos Sæbø, er det fortsatte sommeråpent bakeri der? Åpent alle dager unntatt mandager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.