Knut Arne Startet 24.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2019 Hei skal prøve meg på og legge in noe nyttig informasjon siden dette forumet har besvart mange av mine spørsmål Skulle bytte registerreim på en 2401E. Fikk beskjed om at løpehjulslageret ikke var å få tak i på flere steder. Etter litt leting ente det med ebay. Leverandør fra England skaffet SKF lager til ca 750.- VKM14300, kjøpte også ny uorginal alu vannpumpe fra en leverandør i USA. så disse delene er mulig å få tak i. Mye enklere en å bytte motor når leverandørene sier at det ikke kan skaffes. Min motor kakler fint i en Årø 28 å har sikkert mange år igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2019 Jeg kjøpte også en slik pumpe til min 2401E. Pumpa var like god da resten av motoren trakk sitt siste sukk et år senere... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.