Ttopp Startet 25.Juli.2019 Del på Facebook Startet 25.Juli.2019 Har seilet i to. uker med min nye Tohatsu sail pro 6hk , friksjonen på stammen har vært god og motoren har hold seg på plass( nesten). Plutselig i går var det ingen friksjon på stammen selv med frilsjonsskruen er helt stram. Hva har skjedd? Motoren er ny så hvis noe er galt er det en reklamasjon. Eller skal den være sånn? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Klemmer denne skruen på en bushing av plast ? Kan den ha sprukket ? Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Her er spreng skisse for Tohatsu 6hp. Usikker på om den er helt lik sail pro... P Tohatsu delekataloger: https://www.westsystem.no/a/129/delekataloger-tohatsu Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Jeg opplevde det samme med en Merc 5 Sailpower som er en temmelig lik motor. Friksjonsskruen tåler ikke så mye, og min sprakk. Fikk reparert, og drar ikke så hardt til. Men bruker strikk, sånn som man beslår seil med, for å holde motoren på plass / rett kurs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.