Grand Banks jr Svart 28.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2019 Bra du fant ut av det! Og veldig bra du delte svaret her. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Fuglen Svart 29.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2019 joelle skrev for 20 timer siden: problem løst Flott! Da er det bare å hive i seg en is i varmen. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 joelle skrev On 28.7.2019 at 23.41: Da har jeg vært nede i båten og kikket litt. begynte med å fylle septik tanken helt full med ferskvann. Gikk in25 liter vann, så jeg gjetter på at septik er 30 liter kapasitet. Rød diode på Gobius gav utslag etter omtrent 20 liter med vann. startet septik kverna, å sjekket med hånda over lufting. Ikke noe merkbart sug. konklusjonda var at det er noe som blokkerer antingen i tanken eller i pumpa. Hadde ikke tro på dette med tanken. Spesielt ikke etter hvor mye vann jeg helte inn i den. begynte å følge slangene fra pumpa, å gjett hva? Det er helt klart en fordel å åpne bunnventilen, til septik ut. Denne var godt gjemt under kjøkken innredningen. Når jeg nå startet pumpa så var det noe helt annet, hørte at det surklet i luftinga, å etter ett par minutter så hørte jeg på pumpa at tanken var tom. så problem løst, med ennå litt mer læring I hjemmehavn Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Den var fylt med vann. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Litt seint ute, men det at det ikke er doble slangeklemmer på noen av koblingene på bildet burde også mer enn antyde at du har en ventil etter skroggjennomføringen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.