mwftw Startet 25.Juli.2019 Del på Facebook Startet 25.Juli.2019 Hei Finnes sikkert tusen slike tråder, men finner ingenting hjelpende for mitt problem: Kjøpt ny drivstoffmåler av typen som har en kabel til pluss, en til minus og en til sensor. Koblet til for å teste, og da viste den litt over 60% noe jeg tror stemmer ganske bra. Men skrudde så av tenningen og instrumentet forble på samme stedet, pleier de dette? Skrudde så inn instrumentet dit det skulle og koblet i kablene, men da gikk måleren rett på full tank, nappet så ut sensorkabelen og ingenting skjer, med andre ord instrumentet får vel ikke signal. Tenkte at det sikkert er giveren som har tatt kvelden og kjøpte ny. Har ikke installert giveren i tanken, men koblet til for å teste. Fortsatt full tank vises og jeg prøver å vippe den opp og ned uten at noe skjer. Har også testet med en annen kabel. Noen som har en god forklaring? Siden den reagerte første gang, og den fikk åpenbart strøm. Har strammet til alle fester slik at kabel ikke er løs. Sitér dette innlegget Link to post
mwftw Svart 26.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2019 Dårlig respons, men de som måtte søke opp denne tråden senere: Murphys lov ble vel konklusjonen her. Med defekt instrument, defekt giver og dårlig jording var det ikke så enkelt å bli klok. Kabel til jording ordentlig festet, og nytt instrument og giver så gikk det i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.