Komlo Startet 25.Juli.2019 Del på Facebook Startet 25.Juli.2019 Hei. Eg har ein gamal Force/Mercury 9.9hk eg treng delar til. Eg er usikker på årsmodell, men lurar på om det kan vera 97mod eller eldre. Serienummeret er: OE005199. Eg treng vannpumpe/impellerhus med pakningar og impeller. På den som står i motoren er nummeret 504060. Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Ser det ligger en del på ebay. Tør ikke linke direkte i tilfelle det er feil utgave. Motoren din har vel mye til felles med de gamle Chrysler-motorene. Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 28.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2019 Eg har leita litt på Ebay, men greier ikkje verta klok på kva som passar. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 28.Juli.2019 Del på Facebook Svart 28.Juli.2019 Ble litt nysgjerrig her, så jeg googlet litt, og fant denne siden: http://www.marineengine.com/parts/force-outboard/index.php Kanskje du finner det du trenger her? Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 12.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2019 Eg fann til slutt frå amerikansk leverandør, men det kosta dessverre 180$. Med porto til Norge og moms vil eg då tippa det ender på 2 500kr - 3 000kr. Det vert dessverre for mykje å investera i denne gamle motoren, då eg ikkje veit korleis tistanden på resten er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.