Snusmumrikken Startet 25.Juli.2019 Del på Facebook Startet 25.Juli.2019 (redigert) Hei! Har igrunn 3 problemer med ny-motoren før jeg kan fortsette.. Bolt knapp av i impellerhus når jeg skulle bytte impeller. Motoren hadde allerede en knukket bolt i stamme når jeg mottok den, samt har en bolt fra styrestanga som må fjernes. Tips til fremgangsmåte da jeg er helt grønn på akkurat dette området. Evt. tips til noen som kan utbedre dette i kr.sand til en ok penge? Takk for svar! Redigert 25.Juli.2019 av Snusmumrikken (see edit history) Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Guest Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Du kan prøve og lage ett skrutrekker spor i de som sitter i girhuset/stammen, så varmer du på det og prøver og skru ut. Hvis ikke det virker, så borr de ut og gjeng opp på nytt. Den forann på styringa, sveis fast en mutter og skru den ut. Hvis ikke det går, kapp den, borr og gjengetapp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.