Grønnskollingan Startet 27.Juli.2019 Del på Facebook Startet 27.Juli.2019 Hei. Lurte på om det er noen her som har litt erfaring med Quick baugpropellene, eller om noen har hørt fra andre som har hatt slike. Her er linken til den jeg vurderer å prøve: https://seatronic.no/styring/baugpropeller/baugpropeller/quick-baugpropell-pakke-125mm-tunnel-40kg-skyvekraft Noen som vet om det er verdt å ta sjansen på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Morten90 Svart 21.Januar.2021 Del på Facebook Svart 21.Januar.2021 Noen som har erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 21.Januar.2021 Del på Facebook Svart 21.Januar.2021 Monterte en slik i høst i en Halco 870. Kvaliteten ser helt grei ut. Har ikke fått testet den enda da båten står på land til våren, men har en god følelse for denne. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 22.Januar.2021 Del på Facebook Svart 22.Januar.2021 Står en 55kg i min båt. HR hatt båten en sesong. Ikke opplevd noen problemer Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 22.Januar.2021 Del på Facebook Svart 22.Januar.2021 Jeg har en litt mindre modell. Hatt den i fem år. Ingen problemer. Mitt inntrykk er at Quick har en solid konstruksjon. Lite problemer. Enkel elektronikk, med det grei å feilsøke hvis det skulle være problemer. Sitér dette innlegget Link to post
peiling Svart 2.August Del på Facebook Svart 2.August Har kjøpt en Beneteau Oceanis 38 som hadde en Quick baugthruster med 2 propeller. Denne var i praksis defekt. Typen anbefales ikke. Forsøk på reparasjoner: Oppdaget at en av børstene var slitt til 50% av opprinnelig tykkelse. Mye gnistring under kjøring. Muligens er kobberlamellene på rotoren skadet også. Har Bestilt nye børster mid mai 24 hos West Systems Alnabru. De er fremdeles ikke ankommet (2/8-24). :-( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.