MR Swe Startet 27.Juli.2019 Del på Facebook Startet 27.Juli.2019 Hei. Vurderer og bytte kjettingen på vinsjenda jeg syns min er for kort. Båten er 31 fot og 3500kg...hvilken tykkelse skal jeg ha og er det lett og skifte? Ø9 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Juli.2019 Del på Facebook Svart 27.Juli.2019 Den nye kjettingen må passe kabularet. Har du 8mm idag, så bytt til det. Det er jo bare å kjøre ut kjettingen (Husk å løsne festet i båten). Så er det bare å kjøre inn den nye. Så kan du selge den gamle på Finn.no Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
MR Swe Svart 27.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2019 Ahh.. Takk før svar faxen Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 27.Juli.2019 Del på Facebook Svart 27.Juli.2019 Nå er det en grunn til at ikke kjettingen er så lang. På enNor Star 950 vil kjetting over 40 meter få for liten fallhøyde og kan lett låse vinsjen ved at avstanden blir for liten. Dette med galvanisert kjetting. Derimot rustfri kjetting kan fungere med 50/60 meter i kassa. Dette er prøvd ut ved fabrikken. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
MR Swe Svart 28.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2019 Åhh. Takk for info knude.. Skal måle når denblir tatt opp før vinterlagring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.