Østli Startet 29.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2019 Septikktanken tømmer seg ikke. Når jeg starter pumpa så går den max 10sek så stopper den automatisk. Tviler på at tanken er tom da tanken indikerer full etter kun 2 flushinger på toalettet. Har også lekkasje fra tanken (ser ut til å komme fra toppen (rundt mannhullet) Noen forslag til løsning? Båt:Nordic Oceancraft 28. legger ved noen bilder. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 29.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2019 Sikker på at den ikke drar luft? I og med at du har lekkasje på den, så klarer kanskje ikke pumpa bygge opp noe trykk. Sitér dette innlegget Link to post
kalle_08 Svart 29.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2019 Du har begge kranene åpne når du kjører pumpa? De ser stengt ut på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Østli Svart 29.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2019 kalle_08 skrev for 1 time siden: Du har begge kranene åpne når du kjører pumpa? De ser stengt ut på bildet. Begge kranene åpne når jeg kjører pumpa ja. jørn skrev for 1 time siden: Sikker på at den ikke drar luft? Ingen anelse. Hvordan finner jeg ut det? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 29.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2019 (redigert) Hold fingeren forran utluftingen. Om du kjenner at det suger der er det trykk fra pumpa. Jeg hadde utettheter i dekkforskruinga en gang, og det var nok til at pumpa ikke klarte suge. Redigert 29.Juli.2019 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Østli Svart 30.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 jørn skrev for 23 timer siden: Hold fingeren forran utluftingen. Om du kjenner at det suger der er det trykk fra pumpa. Jeg hadde utettheter i dekkforskruinga en gang, og det var nok til at pumpa ikke klarte suge. Den drar nok luft. Ingen innsug fra lufting. lekasje fra toppen av tanken (mannhullet) noen ide om dette er mulig å tette med noe? tanken er av aluminium. Noe som også er irriterende er at den begynner å lekke fra toppen før den indikerer at tanken er full ? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 Jeg benyttet et middel på tube sist. Tok på en streng, skulle herde før man trekte til boltene. Husker ikke hva det hett, men ble kjøpt på en jernvare i alle fall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.