Baard86 Startet 30.Juli.2019 Del på Facebook Startet 30.Juli.2019 Når jeg er ute og dorger kommer det mye eksos inn i båten viss jeg kun har deler av kalesjen åpen. Er det noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt problemet? Det er en skibsplast 550 med yamaha 70 hk 2 takter Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 30.Juli.2019 Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 stort sett på alle båter med bakvegg eller kalesjen oppe, vil det bli et vakuum bak båten under fartt!. vanskelig å gjøre noe med! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sørlandet2 Svart 30.Juli.2019 Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 Eneste måte for å redusere problemet, er å redusere undertrykket/vakuumet. Har du mulighet å åpne litt på vinduet i vindskjermen? Slippe til litt luft bak kalesjen? Sitér dette innlegget Link to post
Baard86 Svart 30.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 Takk for svar. Har en luke i taket over styreposisjonen som kan åpnes, men blir forsatt ganske røykfullt. Ellers er det ingen andre luftemuligheter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.